آخرین اخبار

سارکوویچ: واترپلوی ایران درحال پیشرفت است و فرهنگی غنی دارد

سرمربی تیم ملی واترپلوی صربستان از فرهنگ غنی ایران تمجید کرد.

اشتراک گذاری
05 مرداد 1402
کد مطلب : 6395

میلوش سارکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضور تیم ملی ب واترپلوی صربستان در ایران و برگزاری اردوی مشترک با ملی‌پوشان کشورمان اظهار داشت: واترپلوی ایران جز کشورهایی محسوب می‌شود که به شدت در حال پیشرفت است. در این اردو سطح واترپلوی ایران را از نزدیک بررسی کردم و بسیار خوشحال هستم که ایران در حال پیشرفت است. از شرایطی که در اردوی مشترک با ایران داشتیم بسیار راضی هستم.

وی درمورد پیش‌بینی نتایج تیم ملی واترپلوی صربستان در مسابقات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی نتیجه برایم سخت است، اما امیدوارم با همکاری که با تیم اصلی صربستان داریم بتوانیم مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ب واترپلوی صربستان درخصوص شرایط ایران، تصریح کرد: کشور ایران دارای فرهنگی غنی است. من تاریخ ایران را تا حدود زیادی خوانده‌ام و بسیار خوشحالم که توانستم این کشور را از نزدیک ببینم و با فرهنگ و تاریخ ایران بیش از گذشته آشنا شوم. امیدوارم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

سارکوویچ عنوان کرد: تمرینات و مسابقاتی که با تیم ایران داشتیم بسیار به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را بیش از پیش بشناسیم. امیدوارم این شرایط برای ایران هم به وجود آمده باشد. از میزبانی و پذیرایی فدراسیون ایران بسیار رضایت دارم و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم میزبان ایران باشیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =